Skip to main content

Навчальні заходи для адміністраторів Регіонального центру послуг

|

В рамках Меморандуму про взаємопорозуміння, укладеного між Харківською обласною державною адміністрацією, Харківською міською радою та Міжнародною організацією з розвитку права проводяться навчальні заходи для адміністраторів Регіонального центру послуг. При проходженні тренінгу працівники ЦНАПу ознайомились з такими важливими аспектами робочого процесу:
• поняття «сервіс-орієнтованості» в ЦНАП. Формальний та щирий сервіс
• стандарти роботи – щоденна направленість на якісний сервіс
• зовнішній вигляд адміністратора, формування професійного іміджу
• стандарт невербальної поведінки
• стандарт робочого місця адміністратора
• стандарт обслуговування відвідувачів
• техніки встановлення контакту
• типи питань для виявлення потреб
• приклади поганого та хорошого сервісу
• стандарт переадресації та врегулювання перешкод
• причини, формули та динаміка конфліктів
• прийоми нейтралізації конфліктів та агресії
• стандарт роботи адміністратора в ситуації конфлікту

Завдяки ефективному проведенню навчальних заходів, відбудеться підвищення рівня задоволеності відвідувачів якістю наданих адміністративних послуг за рахунок покращення культури обслуговування.