Skip to main content

Підсумки роботи «Прозорих офісів» за 2019 рік

|

За минулий рік «Прозорими офісами» надано понад 240 тис. послуг з питань соціального захисту населення.

Особливим попитом користуються послуги призначення субсидії, допомоги внутрішньо-переміщеним особам, призначення різних видів соціальних допомог та надання пільг.

 

Назва послугиКількість звернень що надійшли до Прозорих офісів м. Харкова за період 01.01.2019р.-31.12.2019р.
Призначення субсидій на житлово - комунальні послуги93444
Надання пільг31320
Отримання соціальних допомог та компенсацій46925
Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб39932
Отримання посвідчень9083
Соціальний захист осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС6791
Санаторне – курортне лікування окремих категорій громадян5128
Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації5905
Інші послуги2246
Всього240774

 

В 2019 році впроваджений новий зручний сервіс «Мобільна черга» з розширеним функціоналом. Він надає відвідувачам можливість, через мобільний додаток, зареєструватися на зручні дату і час, стежити, змінювати або скасовувати реєстрацію у черзі. Додаток «PQService» для смартфонів або планшетів має простий і зрозумілий інтерфейс з нагадуванням про попередній запис та інформацією щодо реєстрації у черзі. Тепер, перебуваючи у “Прозорих офісах”, немає необхідності спостерігати за електронним табло, коли з’явиться відповідний номер реєстрації у черзі, або слухати звукове сповіщення виклику, оскільки це повідомлення виводиться безпосередньо на мобільний пристрій.

Підсумовуючи роботу «Прозорих Офісів», треба відмітити, що забезпечено надання заявнику максимуму послуг в єдиному просторі, прозорість та зрозумілість процедур їх надання. За рахунок організації процесу та повної автоматизації роботи центрів, забезпечено оперативність в вирішенні питань громадян.