Підсумки роботи «Прозорих офісів» за 2019 рік
За минулий рік «Прозорими офісами» надано понад 240 тис. послуг з питань соціального захисту населення.
Особливим попитом користуються послуги призначення субсидії, допомоги внутрішньо-переміщеним особам, призначення різних видів соціальних допомог та надання пільг.
Назва послуги | Кількість звернень що надійшли до Прозорих офісів м. Харкова за період 01.01.2019р.-31.12.2019р. |
---|---|
Призначення субсидій на житлово - комунальні послуги | 93444 |
Надання пільг | 31320 |
Отримання соціальних допомог та компенсацій | 46925 |
Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб | 39932 |
Отримання посвідчень | 9083 |
Соціальний захист осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС | 6791 |
Санаторне – курортне лікування окремих категорій громадян | 5128 |
Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації | 5905 |
Інші послуги | 2246 |
Всього | 240774 |
В 2019 році впроваджений новий зручний сервіс «Мобільна черга» з розширеним функціоналом. Він надає відвідувачам можливість, через мобільний додаток, зареєструватися на зручні дату і час, стежити, змінювати або скасовувати реєстрацію у черзі. Додаток «PQService» для смартфонів або планшетів має простий і зрозумілий інтерфейс з нагадуванням про попередній запис та інформацією щодо реєстрації у черзі. Тепер, перебуваючи у “Прозорих офісах”, немає необхідності спостерігати за електронним табло, коли з’явиться відповідний номер реєстрації у черзі, або слухати звукове сповіщення виклику, оскільки це повідомлення виводиться безпосередньо на мобільний пристрій.
Підсумовуючи роботу «Прозорих Офісів», треба відмітити, що забезпечено надання заявнику максимуму послуг в єдиному просторі, прозорість та зрозумілість процедур їх надання. За рахунок організації процесу та повної автоматизації роботи центрів, забезпечено оперативність в вирішенні питань громадян.