Підсумки роботи «Прозорих офісів» за 2017 рік

За період функціонування «Прозорих офісів» отримані позитивні відгуки від громадян – починаючи від зручного територіального розміщення, сучасного, зручного оснащення приміщень до уніфікованих процедур отримання різних видів послуг в одному місці.

За 8 місяців минулого року «Прозорим офісом» Київського району було надано 70 тис. послуг з питань соціального захисту та 47,5 тис. послуг стосовно пенсійного забезпечення. Таким чином, кожного дня звертається понад 700 громадян з різних питань.

За цей же час «Прозорим офісом» Шевченківського району надано 72 тис. послуг з питань соціального захисту та 60 тис. послуг щодо пенсійного забезпечення. Цей центр щоденно відвідують більше 750 осіб.

Регіональний центр послуг працює понад 4 місяці. За минулий рік було надано 64 тис. послуг з питань соціального захисту та 47 тис. послуг пенсійного характеру. До центру щоденно звертається майже 1200 громадян з різних питань, що відповідає територіальним особливостям району.

Особливим попитом користуються послуги призначення субсидії, допомоги внутрішньо-переміщеним особам та призначення різних видів соціальних допомог.

Таким чином, підсумовуючи роботу «Прозорих Офісів», треба відмітити, що  забезпечено надання заявнику максимуму послуг в єдиному просторі, прозорість та зрозумілість процедур їх надання. За рахунок  організації процесу та повної автоматизації роботи центрів, забезпечено оперативність в вирішенні питань громадян.

.

 

підсумки