Регіональний центр послуг святкує День народження

Річницю з дня створення святкує Регіональний центр послуг.

Як завжди, зранку біля входу в Регіональний центр вже вишикувалася черга відвідувачів. Але сьогодні не просто прийомний день- сьогодні День народження. З самого ранку в повітрі панує атмосфера свята. Зона ресепшена прикрашена кульками.

Робітники Регіонального центру послуг запрошують розділити це свято і відвідувачам. Діти, які прийшли до Центру з батьками,  отримали повітряні кульки з логотипом “Прозорого офісу”.

В умовах постійного потоку відвідувачів співробітники, під керівництвом господинь Центру, Лариси Ажель та Оксани Попової, з гідністю справляються з такими важливими функціями, як надання соціальних та адміністративних послуг.

За рік  Центром надано 278 тисяч соціальних послуг, з них управлінням праці- 150 тисяч, Пенсійним фондом- 128 тисяч, а також 262 тисячи послуг адміністративного характеру.

Робота Регіонального центру послуг користується особливим попитом серед городян. Московський район- найкрупніша адміністративно-територіальна одиниця міста Харкова з населенням більше 300 тисяч городян. Не кожен обласний центр має таку кількість жителів, наприклад, в Луцьку проживають 215 тисяч, у Рівному- 245 тисяч, Чергнігові- 289 тисяч мешканців. Особливістю Московського району є не тільки чисельність, а більшою мірою, структура населення, оскільки половина його складають пенсіонери, діти, особи з інввалідністю. 80 тисяч мешканців району потребують соціального захисту.

Управління праці та соціального захисту населення перший рік працює у форматі “Прозорого офісу”. Дівчата на ресепшені, Олена Рева, Олена Присіч, Влада Турчина, Аліна Лиман першими зустрічають відвідувачів,  надають первинні консультації. Це універсальні спеціалісти, які можуть відповісти майже на всі запитання. На ресепшені можна записатися на прийом на наступні дні, розпланувавши свій час.

Відвідувачі, які прийшли в Регіональний центр разом з дітьми, можуть залишити їх у дитячому куточку під наглядом кваліфікованих вихователів.

Перед відкриттям Центру робітниками був вивчений новий програмний комплекс, створений для обліку та упорядкування прийому громадян. Співробітники Регіонального центру засвоїли нові функції, стали майже універсальними спеціалістами, що дозволило підключити одному спеціалісту різноманітні послуги. Це значно скорочує час прийому громадян.

Начальник управління Лариса Ажель, її заступники Тетяна Куриленко та Олександра Долуда, постійно знаходячись в фронт-офісі, організовують ефективний прийом громадян, вирішують складні питання, які виникають під час прийому.

Адже документи потрібно не тільки прийняти, але й якісно відпрацювати їх – призначити соціальні виплати, допомоги, субсидії. В цьому важливу роль відіграє робота бек-офісу. Начальники відділів Лариса Прилуцька, Олена Сорочинська, Наталія Короткова, Лариса Фатьянова, Олена Костарева, Ольга Єгорова, Ольга Лузанова проводять щоденну кропітку роботу щодо організації якісного та своєчасного опрацювання справ. Вони теж, поруч з рядовими спеціалістами, ведуть прийом громадян у фронт-офісі і, також ефективно, керують роботою бек-офісу.

Ще раз вітаємо дружний колектив Регіонального центру з Днем народження! Бажаємо успіхів в нелегкій, але важливій праці, та подальшого зростання  професійного рівня.