Статистика звернень за 10 місяців

У “Прозорих офісах” за десять місяців роботи надали більш ніж 264 тис. послуг соціального захисту та 212,8 послуг Пенсійного фонду.Найпопулярніші соціальні послуги – призначення субсидій, соціальні виплати та допомоги внутрішньо переміщеним особам.

Можливість попереднього запису на прийом за телефоном або через інтернет – все це дозволяє прискорити процес отримання послуг і зробити його зручним. Центри повністю орієнтовані на комфортне обслуговування відвідувачів: відкритий простір, система електронної черги, відсутність перерви на обід, умови для людей з особливими потребами.

Крім того, велику частину дзвінків громадян за телефоном бере на себе контакт-центр, де вирішується 61% телефонних звернень. Також вся необхідна інформація є на сайті центру «Прозорий офіс» в меню “Послуги”. Зателефонувати до контакт-центру «Прозорого офісу» тепер можна з допомогою мобільного телефону. Для зручності клієнтів відкриті додаткові телефонні лінії: (063) 725-03-33, (098) 725-03-33, (099) 725-03-33. Зателефонувавши за цими номерами, можна отримати первинні консультації і попередньо записатися на прийом у зручний час.

 

Кількість звернень що надійшли до Прозорих офісів м. Харкова та Регіонального центру послуг  за період 01.01.2018-31.10.2018
Найменування установи СЗН ПФУ
«Прозорий офіс» Київського району 72365 46031
«Прозорий офіс» Шевченківського району 86061 67209
Регіональний центр послуг 105595 99585
Всього: 264021 212825

контакт-центр, статистика