До уваги власників житла, що безоплатно розмістили внутрішньо переміщених осіб

|

Для отримання компенсації витрат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням (перебуванням) внутрішньо переміщених осіб, власники житла можуть здійснити такі дії.

І. Власник житла (або його представник) звертається до ЦНАП за місцем розташування житла (або на електронну адресу Tpodjkg@gmail.com) із Повідомленням про розміщення внутрішньо переміщених осіб, та надає документи:

  • Повідомлення.
  • Паспорт громадянина України власника житла (оригінал).
  • Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків власника житла (оригінал).
  • Документи, що підтверджують право власності на жиле приміщення (оригінал).
  • У разі подання повідомлення представником власника, наймачем (орендарем) житла, спадкоємцем, який прийняв спадщину, додатково пред’являється:
  • документ, що посвідчує особу;
  • документ, що підтверджує повноваження особи як представника власника, наймача (орендаря) житла, спадкоємця, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).
  • Інформацію про внутрішньо переміщених осіб – ПІБ, дані паспорта, або свідоцтва про народження дитини, реєстраційного номера облікової картки платника податків, адреси реєстрації, дати та номеру довідки ВПО, контактний телефон.

Важливо! В разі припинення розміщенням (перебування) або зміни переліку внутрішньо переміщених осіб, власник житла цього ж дня зобов’язаний також надати Повідомлення до ЦНАП (або на електронну адресу Tpodjkg@gmail.com).

ІІ. Власник житла (або його представник) щомісячно, не пізніше п’яти днів з дня закінчення звітного місяця, звертається до управління соціального захисту населення за місцем розміщення житла (або на електронну адресу departamentsp2018@gmail.com) із заявою на отримання компенсації, та надає документи:

  • Заяву
  • Паспорт громадянина України власника житла (оригінал).
  • Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків власника житла (оригінал).
  • Документи, що підтверджують право власності на жиле приміщення (оригінал).
  • Реквізити рахунку відкритого в банківській установі на ім’я власника житла (заявника) (за стандартом IBAN).
  • Інформацію про внутрішньо переміщених осіб – ПІБ, дату та номер довідки ВПО, контактний телефон.

Для отримання компенсації витрат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням (перебуванням) внутрішньо переміщених осіб, власники житла можуть здійснити такі дії.

І. Власник житла (або його представник) звертається до ЦНАП за місцем розташування житла (або на електронну адресу Tpodjkg@gmail.com) із Повідомленням про розміщення внутрішньо переміщених осіб, та надає документи:

  • Повідомлення.
  • Паспорт громадянина України власника житла (оригінал).
  • Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків власника житла (оригінал).
  • Документи, що підтверджують право власності на жиле приміщення (оригінал).
  • У разі подання повідомлення представником власника, наймачем (орендарем) житла, спадкоємцем, який прийняв спадщину, додатково пред’являється:
  • документ, що посвідчує особу;
  • документ, що підтверджує повноваження особи як представника власника, наймача (орендаря) житла, спадкоємця, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).
  • Інформацію про внутрішньо переміщених осіб – ПІБ, дані паспорта, або свідоцтва про народження дитини, реєстраційного номера облікової картки платника податків, адреси реєстрації, дати та номеру довідки ВПО, контактний телефон.

Важливо! В разі припинення розміщенням (перебування) або зміни переліку внутрішньо переміщених осіб, власник житла цього ж дня зобов’язаний також надати Повідомлення до ЦНАП (або на електронну адресу Tpodjkg@gmail.com).

ІІ. Власник житла (або його представник) щомісячно, не пізніше п’яти днів з дня закінчення звітного місяця, звертається до управління соціального захисту населення за місцем розміщення житла (або на електронну адресу departamentsp2018@gmail.com) із заявою на отримання компенсації, та надає документи:

  • Заяву
  • Паспорт громадянина України власника житла (оригінал).
  • Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків власника житла (оригінал).
  • Документи, що підтверджують право власності на жиле приміщення (оригінал).
  • Реквізити рахунку відкритого в банківській установі на ім’я власника житла (заявника) (за стандартом IBAN).
  • Інформацію про внутрішньо переміщених осіб – ПІБ, дату та номер довідки ВПО, контактний телефон.

Нагадуємо Вам, що небезпека в місті зберігається, тому для упередження скупчення великої кількості людей, організована можливість попереднього запису до Управлінь соціального захисту населення:

за телефонами https://cutt.ly/EKNGLUu;
за допомогою колцентру 0 800 304 304;
он-лайн, через офіційний сайт Департаменту соціальної політики, за посиланням https://cutt.ly/6HAOPT0 (до «Прозорих офісів» Київського, Шевченківського районів та Регіонального центру послуг).

 

Бланк заяви для заповнення можна скачати за посиланням: https://cutt.ly/4NoWUsG
Бланк Повідомлення для заповнення можна скачати за посиланням: https://cutt.ly/tNoErsj
 

 

 

Бланк заяви для заповнення можна скачати за посиланням: https://cutt.ly/4NoWUsG
Бланк Повідомлення для заповнення можна скачати за посиланням: https://cutt.ly/tNoErsj