Skip to main content

Друга річниця з дня відкриття Регіонального центру послуг

|

1 вересня 2017 року відбулось урочисте відкриття Регіонального центру послуг (далі – Центр).

У Центрі витримані усі стандарти для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення.

Кожного дня до Центру звертається понад 3000 громадян з різних питань. Розподіл потоку відвідувачів здійснюється за допомогою сучасного програмно – апаратного комплексу «Електронна черга», основними перевагами якого є:

  • організований сервіс розподілу робить очікування спокійним та комфортним,
  • можливість отримання декількох послуг за візит,
  • можливість переглянути стан черги на сайті «Прозорий офіс», замовити талон на відвідування в режимі on-line.

За весь період функціонування Центру спостерігається позитивна динаміка росту реєстрації громадян через сервіс попереднього запису до електронної черги на сайті «Прозорий офіс» .

З моменту відкриття Центру до Управління праці та соціального захисту населення надійшло понад 248 тисячі звернень від громадян.

«Основними питаннями, з якими звертаються до нас громадяни – це призначення різних видів державної соціальної допомоги, пільг та житлових субсидій» – зазначила Начальник управління праці та соціального захисту населення Лариса Ажель.

Одне з найважливіших і відповідальніших завдань – державна підтримка і соціальний захист громадян, заснований на принципах індивідуального підходу до кожної людини. Виконання цієї місії є можливою завдяки такту, самовіддачі, подвижницьким зусиллям співробітників Центру, які доводять своїм прикладом, що праця у соціальній сфері завжди була і залишається однією з найблагородніших в світі. Центр зарекомендував себе, як еталон прозорості, відкритості, доступності, що підвищило рівень довіри харків’ян та сформувало у громадськості позитивний імідж органів влади та місцевого самоврядування.