Близько тисячі харків’ян щодня звертаються за отриманням адміністративних і соціальних послуг у центри «Прозорий офіс» Шевченківського та Київського районів.
Центри «Прозорий офіс» відкрилися 24 квітня, і кількість відвідувачів в них постійно зростає. У центрах надається 236 послуг. Якість надання послуг можуть оцінити самі харків’яни, які тут же, на місці, після отримання послуги можуть покласти в спеціальні бокси картки зі смайликами.
Особлива увага при прийомі приділяється літнім людям і людям з обмеженими можливостями, для яких в центрах створені комфортні умови.
Нагадаємо, при центрах надання соціальних послуг «Прозорий офіс» був відкритий контакт-центр, в який можна зателефонувати і дізнатися інформацію про нарахування субсидій, пенсій, про обмін та отримання паспорта та інші відомості про послуги центру. Номер телефону – 725-03-33.
Заступник міського голови міста Миколаєва Мкртич Мкртчян зазначив, що їхній команді цікавий досвід міської влади Харкова в багатьох сферах. Зокрема, зараз у Миколаєві готують проект «Прозорий офіс».
«Органи міської влади перетворюються в ті, які надають послуги. Ми не повинні користуватися своєю монополією, а повинні створювати комфортні умови для людей, щоб вони не витрачали свій робочий час, не ходили по кабінетах чиновників, а швидко і якісно отримували всі необхідні послуги. Харків – одне з небагатьох міст, де стабільна влада. Зараз в Миколаєві працює молода команда, і ми потребуємо досвіду, яким Харків може поділитися, щоб зробити якомога менше помилок. Мені сподобалися лекції харківських колег, це дуже цікаво», – зазначив віце-мер Миколаєва.
25-26 травня Харків для обміну досвідом відвідали керівники і депутати міськрад з Луцька, Миколаєва, Маріуполя, Тернополя, Вінниці, Хмельницького, Житомира, Сум, Полтави, Херсона, Дніпра, Сєвєродонецька, Кропивницького, Івано-Франківська. Протягом двох днів вони ознайомилися з особливостями соціально-економічного розвитку Харкова, інфраструктури, транспортної системи, дорожнього, житлового та комунального господарств, бізнес-клімату тощо.